پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

کمبریت و الیاف های سیمانی

کمبریت توزیع کننده و تولید کننده محصولات فیبر سیمان در اروپا است و طیف وسیعی از محصولات مبتنی بر فیبر سیمان را برای سقف سازی ، روکش داخلی و روکش خارجی ارائه می دهد.

هلدینگ کمبریت(Cembrit Holding A / S) با بیش از 25 میلیون متر مربع تولید یکی از بزرگترین تولید کنندگان پانل های نما و ساختمان و همچنین ورق های راه راه سیمان الیاف است. این شرکت سیستم هایی برای طراحی نما ، برای بام ، برای پوشش دیوارهای داخلی و صفحات عملکردی برای ساخت و سازهای مختلف ارائه می دهد.

صنعتصنعت ساخت و ساز
  تاسیس1927
دفتر مرکزیآلبورگدانمارک
افراد کلیدییورن مورکبرگ نیلسن (مدیر عامل)
محصولاتتمام محصولات در سیمان الیاف هستند: تخته های نما ، تخته ها ، ورق های راه راه و تخته های ساختمان ، اسلایدها
تعداد کارکنان1500 (ژانویه 2014)
سایت اینترنتیwww.cembrit.com
تاریخچه شرکت :

در سال 1910 ، تزار روسیه به شرکت دانمارکی اف ال اسمیت( FLSmidth ) سفارش ساخت سه کارخانه در حوزه الیاف های سیمانی را داد .شرکت برای ساخت سه کارخانه اقدامات اولیه را انجام داد ولی متاسفانه ، انقلاب روسیه در سال 1917  مانع از آماده شدن کامل کارخانه و ارسال تجهیزات  به روسیه شد .

یکی ازهمان واحد های بسته بندی شده روسیه  به مدت 13 سال در انبار اف ال اسمیت در حال خاک خوردن بود تا این که این شرکت تصمیم گرفت یکی از شرکت زیرمجموعه خود را به تولید تخته های سیمانی الیافی اختصاص دهد.و اینگونه بود که کارخانه دانسک اترنیت Dansk Eternit در شهر آلبورگ در سال 1927 با همان تجهیرات ولوازم روسیه راه اندازی شد و شروع به تولید الیاف های سیمانی کرد

در سال 1938 ، نام کمبریت “Cembrit” برای اولین بار به عنوان یک علامت تجاری برای فعالیتهای صادراتی این شرکت معرفی شد. این کلمه از عبارت کمبری Cimbri ، که نام یک قبیله کوچ نشین از شمال دانمارک ، که در حدود 100 قبل از میلاد مسیح است گرفته شده. این قبیله توانسته بود بخش های وسیعی از اروپا را فتح کند.

تا دهه 1980 ، کارخانه دانسک اترنیت از طریق خریدهای دیگر تولید کنندگان و توزیع کنندگان سیمان الیافی رشد و گسترش یافت.تغییر نام به هلدینگ کمبریت Cembrit Holding A / S در سال 2008 اتفاق افتاد. امروزه هلدینگ کمبریت Cembrit Holding A / S دارای زیرمجموعه هایی در 20 کشور است. دفتر مرکزی هنوز در آلبورگ دانمارک مستقر است.

در سال 2014 ،شرکت سوئدی SoLiX Group AB شرکت هلدینگ کمبریت (Cembrit Holding A / S) را خریداری کرد.شرکت SoLiX یک استراتژی رشد جدید برای کمبریت (Cembrit) بر اساس محصولات و خدمات جدید و همچنین سرمایه گذاری گسترده در بهینه سازی گیاهان ، تحقیق و توسعه طراحی کرده . هم اکنون کمپانی کمبریت(Cembrit Holding A / S ) در سراسر جهان 1500 کارمند دارد.

الیاف سیمانی: 

الیاف سیمانی(Fibre cement) یک مصالح ساختمانی قوی و مقاوم در برابر آب و هوا است که برای انواع دیوارهای خارجی و داخلی و همچنین سقف مناسب است. ترکیب الیاف پلی وینیل الکل (PVA) با الیاف سلولز و سیمان یک مصالح ساختمانی سبک و در عین حال بادوام و غیر قابل احتراق ایجاد می کند. پانل های سیمانی الیافی ساختارهای بسیار مقاومی ایجاد می کنند که الزامات ساخت و ساز مقرون به صرفه ، دوام و نگهداری کم را برآورده می کند.

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک