پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.
اجرای نمای ساختمان پارسه

مشاوره با کارشناسان نمای خشک

برای درخواست مشاوره‌ی نمای خشک ، استفاده از خدمات شرکت زیباآشیان و مشاهده پروژه‌های انجام شده، لطفاً اطلاعات پروژه را در قسمت‌های مشخص شده وارد نمایید.

از ابتدا - تا انتها

از ابتدا تا انتهای مسیر با شما

شرکت زیباآشیان پارس، در حوزه‌ی نمای ساختمان به‌ویژه نمای خشک، همواره یکی از پیشتازان بوده است. این شرکت با هدف دسترسی آسان به پروفیل‌ها و یراق‌آلات متنوع مورد نیاز در این صنعت، تأمین و توزیع آنها به بازار، تصمیم به تولید انواع قطعات فلزی از جنس‌های مختلف مانند آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه گرفته است. این قطعات برای اجرای انواع سیستم‌های نصب نماهای خشک با متریال‌های متنوعی از جمله سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و غیره به‌کار می‌روند.

افزایش کیفیت و کارآیی در اجرای نماهای مدرن

تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی

این تلاش‌ها با هدف افزایش کیفیت و کارآیی در اجرای نماها و نیز به منظور پشتیبانی از صنعت ساختمان انجام می‌شوند. زیباآشیان پارس از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی در تولید قطعات فلزی استفاده می‌نماید تا کیفیت محصولات خود را تضمین کند.

کلینیک نور

سوالات متداول:

سوالات پر تکرار در خصوص نمای خشک

در طراحی نمای خشک، نه تنها اجزای نما حائز اهمیت است بلکه نحوه تطبیق دیوار پایه با اجزای زیرسازی نما نیز بسیار مهم می‌باشد. هنگامی که از زیرسازی‌های استاندارد استفاده شود، طراحی نما تنها به تعداد کلیپس‌ها، ابعاد تایل‌ها، سایز پروفیل‌ها و انتخاب بست‌های مناسب از بین بست‌های متنوع محدود می‌شود. در صورتی که نیاز به زیرسازی خاص و انحصاری باشد، کل سیستم و اجزای آن باید به طور کامل طراحی شود.

در ساختمان‌های استاندارد، هنگامی که فاصله‌ی کف تا کف طبقات 3.5 متر باشد، انبساط المان‌های آلومینیوم در نماهای خشک بین 4 تا 7 میلیمتر است.

نمای خشک به دلیل وجود بندها در برابر هوا نفوذ پذیر می‌باشد زیرا معمولا بین تایل‌ها باز بوده و فضای تهویه با بیرون در ارتباط است. در واقع با در نظر گرفتن فاصله مناسب برای بندها یک عایق طبیعی بین تایل‌ها درست می‌شود که از ورود هوا با فشار باد نیز جلوگیری می‌کند. با این شرایط نفوذ آب باران از داخل بندها در فضای تهویه به حدود 15 درصد کاهش می‌یابد. این مقدار عمدتاً از لایه آبی می‌آید که در سطح بیرونی تایل جاری شده و در حین پایین آمدن توسط درز‌های افقی به داخل کشیده‌ می‌شود.

عموما هزینه هر نمای خشک بر حسب مترمربع محاسبه می‌شود که این هزینه بر اساس متراژ سطح کل نما (حتی اگر آنها برش خورده باشد) هم برای تایل‌ها و هم برای زیرسازی می‌باشد. این هزینه در انتها یک عدد خواهد بود که به تفکیک عنوان نمی‌شود. هزینه سایر موارد مانند فلاشینگ بام و پنجره‌ها، برگشتی دور پنجره‌ها و برگشتی‌های انتهای کار برحسب متر طول محاسبه می‌شود.

برای نصب نمای خشک، کارفرما باید داربست نما را متناسب با طرح و متریال مورد نیاز و همچنین دسترسی جهت انتقال مصالح، آماده سازد. همه اینها باید بر اساس معیارها و استانداردهای ایمنی موجود، تهیه شود. اگر به علت عدم امکان نصب مستقیم براکت‌ها به دیوار، نیاز به ایجاد سازه پشتیبان باشد، این سازه اجرا می‌شود. سپس محل‌هایی که باید جهت نصب براکت‌های زیر سازی بر روی دیوار خارجی سوراخ شوند از پیش علامت گذاری می‌شوند. پس از سوراخ‌کاری و نصب براکت‌ها بر روی دیوار، سایر المان‌ها از جمله پروفیل‌های عمودی و در صورت نیاز پروفیل‌های افقی نصب می‌گردند. سپس تایل‌ها توسط بست‌های مخصوص بر روی پروفیل‌ها قرار می‌گیرند. نصب تایل‌ها به صورت خشک است و بدون استفاده از هیچگونه ملاتی صورت می‌گیرد. بنابراین در آینده تعمیر و نگهداری و دسترسی به فضای تهویه و دیوار پایه، به سادگی با برداشتن پنل‌های نما امکان پذیر است. نصب خشک کیفیت کار را تضمین می‌کند زیرا تحت تأثیر شرایط آب و هوایی مانند رطوبت، باران و غیره قرار نمی‌گیرد.

با ما در ارتباط باشید:

آدرس شرکت : تهران – شهرک ولیعصر میدان شهید رجایی پلاک 113

درخواست مشاوره

مشاوره اجرای نمای خشک

در نظر داشته باشید توضیحات کافی و دقیق، کمک شایانی به مشاوره و استعلام پروژه شما خواهد داشت. پس از بررسی توضیحات ارسال شده توسط شما ، در صورت نیاز، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

اجرای نمای خشک