پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

مشاوره نمای خشک

مشاوره اجرای نمای خشک

دوره‌های اجرا و نصب نمای خشک آلومینیومی: مبانی و اهمیت

از زیرسازی تا نصب نمای خشک، چرا آلومینیوم تفاوتی ایجاد می‌کند

شرکت زیباآشیان صنعت: پیشرو در تولید نماهای آلومینیومی

مزایای استفاده از محصولات زیباآشیان صنعت در پروژه‌های نمای خشک

سفارش آنلاین و ارسال به تمامی نقاط کشور با اوستعلی

در اجرا و نصب نمای خشک زیر سازی آلومینیومی نقشی مهم را ایفا می کند، این زیر سازی ها که شالوده اصلی نمای خشک و استراکچر آن به شمار می آیند.

نمای خشک یکی از روش‌های مدرن و جذاب در ساختمان‌سازی است. این نماها از آلومینیوم ساخته شده و دارای ساختاری سبک و مقاوم در برابر عوامل مختلف هواشناسی هستند. زیرازاهمیت بسیاری برای اجرا صحیح این نماها دارد.

آلومینیوم: یک ماده منحصر به فرد برای نمای خشک

آلومینیوم به عنوان ماده اصلی در تولید نماهای خشک آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فلز سبک و بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی، و تغییرات دما است. بنابراین، مناسب‌ترین گزینه برای ساخت نماهایی با عمر طولانی و کیفیت بالا است.

شرکت زیباآشیان صنعت: پیشرو در تولید نماهای آلومینیومی

شرکت زیباآشیان صنعت با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد.

مزایای استفاده از محصولات زیباآشیان صنعت در پروژه‌های نمای خشک

  • مقاومت بالا در برابر عوامل جوی
  • طراحی مدرن و جذاب
  • عمر طولانی محصولات
  • استفاده از آلومینیوم با کیفیت عالی

شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد.

چگونگی سفارش محصولات زیباآشیان صنعت

درصورت نیاز به مشاوره، فرم تماس با شرکت را در بخش تماس با ما پر نموده و یا سفارش خود را از طریق شماره تلفن 66240094 –021 اعلام فرمایید.

همچنین برای خرید تولیدات زیباآشیان صنعت و محصولات تخصصی اجرای نما می توانید به فروشگاه اینترنتی اوستعلی مراجعه فرمایید. این فروشگاه سفارش شما را در اسرع وقت به تمامی نقاط ایران و کشورهای همسایه ارسال می نماید.

آدرس شرکت:

تهران – بزرگراه آیت ا… سعیدی – بلوار معلم – خیابان حیدری جنوبی (خیابان آقایی) – خیابان وحدت

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک