پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

فایبر سمنت EQUITONE

فایبر سمنت EQUITONE

پنل های فایبر سمنت شرکت EQUITONE بلژیک تشکیل شده از ترکیبات سیمان سلولز و مصالح معدنی طبیعی در قالبی تقویت شده با زیباییهای معماری و ویژگی های فیزیکی برجسته و منحصر بفرد ساخته شده است.

شرکت Eternit بلژیک  در حال حاضر با تغییر برند به EQUITONE بزرگترین شرکت تولید کننده پانلهای فایبر سمنت برد رنگی و طرح دار در جهان بوده که با تجربه بیش از یکصد سال در این زمینه و با بهره گیری از جدیدترین فناوری های تولید توانسته یکی از زیباترین و مقاوم ترین و بادوام ترین پوشش های نمای خشک را به بازار جهانی ارائه نماید.

خصوصیات و مزایایی بی نظیر این محصول یکی از دلایل شهرت و معرف گسترده آن در ساخت و ساز خشک مدرن می باشد .

مزایایی فایبر سمنت  EQUITONE

  1. تنوع بی نظیر در طرح و رنگ
  2. عدم استعال و مقام در برابر حریق
  3. مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  4. فاقد آزبست و هر گونه مواد زیان آور
  5. نصب سریع
  6. کاهش مصرف انرژی و عایق صوتی حرارتی
  7. اجرا بصورت کاملا خشک
  8. بی نیاز از مراقبت و نگهداری
  9. وزن بسیار سبک
  10. قابل استفاده در فضاهای داخلی
  11. مقاوم در برابر اشعه آفتاب
  12. قابل استفاده در انواع ساختمان های اداری – تجاری مسکونی ویلایی و هتل

عملکرد و کارایی فایبر سمنت  Eternit

پانل های EQUITONE با توجه به تولید در ابعاد بسیار بزرگ (1.25 * 3 ) و ضخامت بسیار نازک (8MM) همچنان دارای ویژگی های فیزیگی منحصر به فرد می باشد .

این پنل ها ضد حریق بوده و دارای کد حریق (A2 EUROCLASS) می باشد .

این محصول با ضخامت کم و وزن بسیار سبک موجب حداقل استفاده از منابع طبیعی و اسراف آن به صورت سنتی میباشد.

نماهای خشک تهویه ای:

تکنیک نماهای تهویه ای هوا (Ventilated facade) امروز تبدیل به بخش مهمی از اجراهای ساختمانی در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت جوی تبدیل شده است . در این سیستم لایه بیرونی نما موجب حفاظت در برابر باران و برف در زمستان و گرمای خورشید در تابستان از ساختمان می گردد.

تکنیک تهویه منساب نما ترکیبی است از تکنیک های ساختمان های قدیمی و ساخت جدید و خشک که تطبیقی خلاق و سازگار می باشد . این نوع نما دارای حداقل وزن و ضخامت با بیشترین کارایی می باشد ، که از ایجاد پل حراراتی ، میعانات آبی و رشد قارچ و کپک جلوگیری می کند .

EQUITONE [tectiva]

این نوع پانل با سطح طبیعی و هسته همگن رنگی بیانگر ساختار پنل فایبر سمنت می باشد ، نوع تولید این محصول موجب بی نظیر بودن هر رنگ در سطح و بافت آن به صورت جداگانه می باشد که سطح پانل ناصاف و پرداخت نشده آن بسیار زیبا  و مورد پسند آرشیتکتهای می باشد.

EQUITONE [natura]

پانل Natura پانلی است با هسته همگن و رنگی و سطحی مات و پرداخت شده که ساختار فایبر سمنت ،همچنان از سطح آن قابل مشاهده است . نوع Natura آن با یک لایه محافظ دارای مقاومت در برابر خراش و رنگ پاشیدگی می باشد .

EQUITONE [pictura]

پانل pictura در پوشش های رنگی متنوع و مختلفی قابل ارائه می باشد .سطح صاف و بسیار مات رنگی آن موجب ایجاد نمایی بسیار زیبا گشته و کاملا مقاوم در برابر اشعه uv و خراش و مواد شیمایی می باشد.

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک