پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

براکت آلومینیومی ۸ سانتی ۳*۶۰*۴۰ گیره دار

براکت 8 سانتی

براکت ها در نمای خشک، وظیفه انتقال بار سیستم نمای خشک به سازه ساختمان را بر عهده دارند. نقش دیگر براکت ها تنظیم کردن شاغولی پوشش نما می باشد.براکت ها می‌‌توانند مستقیم به سازه اصلی ساختمان و یا به سازه پشتیبان فلزی نصب می‌شوند.براکت ها بر اساس محل مصرف، نوع باری که منتقل می‌کنند، سازه ساختمان و سیستم اجرا، شکلها، ابعاد و جنس های مختلفی دارند.

براکت آلومینیومی 8 سانتی 3*60*40 گیره دار، نوعی براکت آلومینیومی است که از پروفیل نبشی 3*60*40 تولید می‌شود و بنا به سفارش مشتری یا نوع کارکرد آن،پس از برشکاری، بر روی بالهای براکت، پانچهای لازم به صورت گرد(fix point) و لوبیایی (sliding point) ایجاد می‌شود.

براکت های گیره دار، براکت هایی هستند که در یک بال آن گیره هایی جهت سهولت و نگهداری موقت پایه پروفیل ها قبل از فیکس کردن، ایجاد می گردد.ویژگی براکت آلومینیومی 8 سانتی 3*60*40 گیره دار،داشتن گیره هایی است که به نگهداری پروفیل عمودی، جهت نصب و تنظیم سیستم نما، کمک می‌کند.

شرکت زیباآشیان صنعت پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظور مرتفع نمودن نیازهای اجرایی نماهای مدرن ساختمانی، اقدام به تولید انواع پروفیل ها و یراق آلات این صنعت از جنس آلومینیوم، فولاد و استنلس استیل نموده است که در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال، HPL، سمنت برد و …  قابل استفاده می باشند.

در این راستا شرکت زیباآشیان صنعت انواع براکت های گیره دار را با بهترین کیفیت در ابعاد و رنگ های مختلف، براساس سفارش مشتری تولید نموده، توسط فروشگاه اینترنتی اوستعلی در ایران و کشورهای همسایه به فروش می رساند.

  ویدیو زیر به معرفی این محصول می‌پردازد.

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک