پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

Search
Close this search box.

پروفیل نمای خشک

پروفیل نمای خشک

پروفیل نمای خشک: در اجرای نماهای مدرن پروفیل نمای خشک نقشی مهم را ایفا می کند.این زیر سازی ها که شالوده اصلی نما(استراکچرنما)بشمار می آیند شامل مقاطع مختلف و متنوع بسته به نوع پوشش نما و سیستم نصب آن می باشد.شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی،با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز پروفیل های نمای خشک اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید.کارشناسان شرکت زیباشیان ، آماده ارائه مشاوره در زمینه های مختلف مرتبط با صنعت نما می باشند . درصورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این شرکت ، لطفاً فیلد مربوطه را انتخاب و در قسمت مشخص شده ، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در مورد پروژه ، موضوع مورد نظر را درج نمایید. کارشناسان شرکت در اولین فرصت ، مشاوره لازم روی موضوع مطروحه را ارائه خواهند نمود .

شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما ، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروز ترین و مدرنترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید . طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کارورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نماهای مدرن انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروز رسانی ، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فازیک به مشتری ارائه می گردد .

جهت سفارش طراحی نمای خشک، اطلاعات لازم را در قسمت های مشخص شده وارد نموده و یا سفارش خود را  از طریق شماره تماس های شرکت به شماره تلفن  ۶۶۲۴۰۰۹۴ – ۶۶۶۸۹۷۵۸ اعلام فرمایید .

کارشناسان شرکت در اولین فرصت جهت هماهنگی و انجام مراحل اولیه کار با شما تماس خواهند گرفت .

آدرس شرکت : شهرک ولی عصر میدان شهید رجایی(زاهدی )  نبش میدان پلاک 113

ساعات کاری شرکت : شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ – پنجشنبه از ساعت ۸ الی 12

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک