پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

یراق نصب کناف

یراق نصب کناف (پروفیل های کناف) از ورق های فولادی گالوانیزه به ضخامت ۰٫۶ میلیمتر ساخته شده اند . این سازه ها با استفاده از تکنولوژی سرد نورد توسط دستگاه رول فرمینگ ساخته می شوند . در ساختاردیوار کناف معمولا از مقاطع استاد و رانر استفاده می گردد.

  • سازه C (استاد):سازه استاد، جزء عمودی ساختار قاب فولادی را در دیوارهای خشک تشکیل می دهد. این سازه ها به صورت قائم و در فواصل ۴٠ ,۳٠ یا ۶٠ سانتیمتر از یکدیگر نصب شده و به عنوان زیرسازی برای نصب پنل ها عمل می نمایند. مقطع این پروفیل C شکل بوده و در اندازه های۵۰،۷۰ و ۷۵، ۱۰۰ میلیمتر (عمق جان) و در دو نوع بر اساس استانداردهای DIN و NF تولید و عرضه می شود.
یراق نصب کناف
یراق نصب کناف
  • سازه U (رانر): سازه رانر، جزء افقی ساختار قاب فولادی را در دیوارهای خشک تشکیل می دهد. این سازه در کف وسقف اجرا شده و به عنوان هادی استادها عمل می نماید. به علاوه، از این سازه در بخش های افقی بازشوها نیزاستفاده می شود. مقطع این پروفیل U شکل بوده و در اندازه های متناظر با انواع استاد ) ۵۰،۷۰ و ۷۵،۱۰۰میلیمتر) و در دو نوع بر اساس استانداردهای DIN وNF  تولید و عرضه می شود.
سازه U
یراق نصب کناف
  • سازه پشتیبان : (SP60):جهت نصب لوله های آب سرد و گرم و فاضلاب , رادیاتور ها از آن استفاده می شود . این سازه بار وزن این متعلقات را به استادهای مجاور انتقال می دهد.
سازه پشتیبان
  • قطعه اتصال سازه پشتیبان :(SC47):از این قطعه و با استفاده از سازه می توان سازه پشتیبان برای نصب قوطی های برق ساخت.
قطعه اتصال سازه پشتیبان
  • سازه محافظ گوشه(کرنر بید): از این سازه در کنج های خارجی , دیوارها استفاده می شود . نقش اصلی آن جلوگیری از آسیب ناشی از ضربه می باشد این سازه تاثیری خوبی در ایجاد لبه های گونیا و یکنواخت نیز دارد.
سازه محافظ
  • سازه محافظ لبه ( جی بید) :برای ایجاد لبه های صاف و یکنواخت در انتهای آزاد پانل گچی استفاده می شود. این سازه همچنین از لبه ای آزاد در مقابل ضربه محافظت می کند.
سازه محافظ لبه
  • سازه درز انقطاع:در دیوار های پیوسته با طول زیاد نیاز به ایجاد درز انقطاع می باشد . از این سازه برای پوشش درز انقطاع ایجاد شده استفاده می شود.
سازه درز انقطاع

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک