پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.

عایق پلی استایرن

دانلود مقاله عایق پلی استایرن

عایق پلی استایرن یا ورق فوم پلی استایرن اکسترد شده (اختصارا به XPS مشهورند) صفحات عایقی است که کاربرد بسیار وسیعی در ساختمان و صنعت دارد.

عایق پلی استایرن

عایق پلی استایرن از اختلاط پلی استایرن معمولی ( GPPS ) با عوامل فوم کننده( (Foaming Agentطی فرآیند اکستروژن به دست می آید و عاری از هرگونه گازهای مخرب محیط زیست مانند CFC است که برطبق قوانین وضع شده پروتکل مونترال استفاده از آن ها منع شده است. ورق عایق XPS  به دلیل ویژگی های خاص خود در موارد زیادی جهت عایق کاری ساختمان ها جایگزین پشم سنگ ، پشم شیشه ، ورق عایق EPS(در کشور ما مشهور است به یونولیت) شده است.

عایق پلی استایرن

علاوه بر ویژگی عایق کاری ، سطوح ایجاد شده پس از نصب XPS قابلیت ویژه ای جهت استفاده از مصالح سنتی را داراست.نام تجاری پلی استایرن ،استایرو فوم است. استایروفوم ماده سبک وزنی است که انتقال حرارت پائین دارد. این قابلیت آنرا ماده ای ایده آل برای استفاده در ساختمان سازی کرده است واین ماده در سیستمهای پانل عایق حرارت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. فوم پلی استایرن یک ماده پلاستیک صلب با محدوده وسیعی از چگالی ها وکاربرد هاست. آنرا به سه نوع اصلی تولید می کنند: تخته یا ورق اکسترود شده، پلی استایرن منبسط شده فله ای ،پلی استایرن منبسط شده قالبی.

کارشناسان شرکت زیباشیان ، آماده ارائه مشاوره در زمینه های مختلف مرتبط با صنعت نما و عایق پلی استایرن می باشند . درصورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این شرکت ، لطفاً فیلد مربوطه را انتخاب و در قسمت مشخص شده ، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در مورد پروژه ، موضوع مورد نظر را درج نمایید. کارشناسان شرکت در اولین فرصت ، مشاوره لازم روی موضوع مطروحه را ارائه خواهند نمود .

آدرس شرکت : تهران ، شهرک ولیعصر ، نبش میدان شهید رجایی

چاپ این مقاله

اجرای نمای خشک