پروژه های زیباآشیان پارس

021

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید

logo
Search
Close this search box.
ساندویچ پانل دکوراتیو  (متال برد)

 

ساندویچ پانل دکوراتیو نوعی از مصالح ساختمانی آماده است که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است تشکیل شده است و جهت پوشش دیوار و برای نما به کار میرود و در طرح ها و ابعاد مختلف قابل تولید می باشد. موارد استفاده ساندویچ پانل دکوراتیو (متال برد) جهت پوشش داخل و خارج ساختمان‏‏، پارتیشن بندی، سقف کاذب و پوشش دیوار های داخلی و خارجی انواع کانکس ها و دیواره داخلی سرویس بهداشتی و…. استفاده می­شود. این پانل در طرح و رنگهای مختلف از جمله طرح آجر، سنگ، چوب و غیره تولید می گردد.
به لحاظ زیبایی و استحکام این ساندویچ پانل ها در قسمت ورق رویی فرورفتگی هایی ایجاد می گردد که مهمترین علت آن جلوگیری از ایجاد موج های احتمالی روی ورق و استقامت بیشتر پانل بوده که در یازده تیپ به صورت های مختلف تولید می شود.
ساندویچ پانل دکوراتیو (متال برد) علی‌‌رغم سبکی با مقایسه محصولات مشابه مقاومت مناسبی در برابر ضربه‌ دارد. این مسئله در ساخت دیواره ها و سقف‌های کاذب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این محصول در برابر رطوبت هوا و شرایط  جوی مقاوم بوده و این مسئله باعث حداقل شدن هزینه تعمیر و نگهداری می‌گردد.

سرعت حمل و نقل و سهولت در نصب , مقاومت زیاد در برابر نیروهای محرک  ناشی از زلزله، عایق حرارتی و صوتی ، عایق رطوبت , صرفه جویی در هزینه زیر سازی برای نصب در سطوح سقف و دیوار ، بهینه سازی سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و در نتیجه صرف انرژی کمتر (مطابق با مبحث ۱۹ ساختمان )، زیبایی محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکیزگی و نگهداری، محافظ محیط زیست، مناسب برای تمامی اقلیم ها، قابلیت شستشو، حذف گچ و خاک، افزایش سطح زیر بنای مفید و تقلیل زمان اجرا به میزان ۶۰ درصد از جمله برتری های ساندویچ پانل دکوراتیو نسبت به مصالح سنتی می باشند.

 

ساختار ساندویچ پانل دکوراتیو (متال برد):

 

پوشش روی پانل: ورق گالوانیزه طرح دار یا آلوزینک (با رنگ PVDF-SPE))

هسته میانی پانل: فوم پلی یورتان

پوشش پشت پانل: فویل آلومینیوم

ساندویچ پانل دکوراتیو

 
رنگ بندی ساختار ساندویچ پانل دکوراتیو (متال برد):

 

ساندویچ پانل دکوراتیو

 

ساندویچ پانل دکوراتیو

 

کاربرد ساندویچ پانل دکوراتیو:

 

♦ پوشش نمای ساختمان

کانکس

♦ بازسازی نمای ساختمان

♦ خانه های پیش ساخته (LSF)

♦ دکوراسیون داخلی

♦ پوشش نمای سوله

♦ دیتا سنتر

 

مزایا ساندویچ پانل دکوراتیو:

 

♦ عایق صوتی و حرارتی مناسب

♦ سبکی وزن و کاهش وزن ساختمان

♦ دوام و عمر طولانی، تنوع و زیبایی در طرح و رنگ

 

Search

کافیست نام و شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان زیباآشیان در اولین فرصت با شما تماس بگیرند!

ارتباط تلفنی 02166240094 09368000990

اجرای نمای خشک